Hjem - Kurskalender - Arkiv - kurs - Etterutdanningskurs 2009 - 2010

Etterutdanningskurs 2009 - 2010

I året 2009 blir det en del forandringer i forbindelse med Etterutdanningen. I likhet med mange andre aspekter av dagliglivet vårt, skal Etterutdanningen benytte seg av den elektroniske og digitale teknologien. Fra i år skal programmet for Etterutdanningen bare sendes ut elektronisk på websiden til NKF. Påmelding til de enkelte kurs skal også foregå elektronisk. Dette vil gjøre det enklere for oss som prøver å lage rammeverket for disse ettertraktede kursene. Påmelding og betaling blir derved mer oversiktlig og ryddig. Dette vil gjøre kassereren sin jobb mindre tikrevende. Det kan godt hende at det vil bli en del småproblemer, men med litt tålmodighet skulle det føre til et mer effektivt tilbud til alle medlemmene.
I år har vi lagt opp programmet for 5 forskjellige kurs for kjeveortopedene. Disse inkluderer to praksisbesøk, et dataverksted om bruk av Power Point, et temakurs om implantater og agenesier og et utenlandsbesøk til Island.

For klinikkassistentene har vi klart å lage et dagskurs om diverse psykologiske aspekter for håndtering av pasienter.

Vi håper at alle vil finne noe som appellerer.

Avbestilling
For å få kursutgifter refundert må avbestillingen være minst 4 uker før kurset for innenlandskurs, og 8 uker for utenlandskurs.

Kurstilbud
1. Sånn gjør vi det i Harstad Harstad, 4.september 2009.
2. Power Point verksted Bergen, 8.januar 2010
3. Orthoslo Oslo, 20. januar 2010
4. Agenesier, tanntap og implantater Bergen, 12. mars 2010
5. Kurs for klinikkassistentene Bergen, 12. mars 2010