Hjem - Kurskalender - Arkiv - kurs - Etterutdanningskurs 2013 - 2014 - New York

Utenlandskurs med etterutdanningen

I april 2014 arrangerer vi fellestur til New York.

Vi er så heldige å få delta på et kjeveortopedisk seminar som arrangeres annet hvert år i New York . I 2014 arrangeres dette for 25.gang:

New-Conn Orthodontic Foundation’s 25th Biennial Seminar.

Selve seminaret avholdes lørdag 5. april- og søndag 6. april2014, men vi planlegger ankomst et par dager før og hjemreise en dag eller to etter seminaret.Programmet for 2014 er ikke klart enda, men vi holdes løpende orientert. For å få en forståelse av hva dette dreier seg om, kan dere gå inn på hjemmesiden: www.newconnortho.org/home. Her finner dere blant annet programmet for 2012.

Arrangøren beskriver hensikten med disse seminarene slik :

"The New-Conn Orthodontic Foundation is dedicated to promoting the art and science of orthodontics and allied dental fields, to encourage and fund dental research, to promote among its members a profound knowledgein the field of orthodontics, to provide support to post-graduate orthodontic training programs and to disseminateinformation about the advances in orthodontic care to the public and profession through a biennial seminar."

Da håper vi dette kan være noe som appellerer til våre medlemmer også.

Deltagerne fra NKF må selv bestille reisen, men etterutdanningsutvalget vil ordne med hotellreservasjon for de som ønsker å bo på samme hotell, transport til og fra kursstedet og felles sosiale arrangementer dersom dette er ønskelig.

Antall deltagere fra NKF: Maksimalt 20
Kursavgift: ca. 800 Amerikanske dollar( det var kursavgiften i 2012 )
Påmeldingsfrist: 1. september 2013.
Påmeldingen gjøres direkte til Annlaug Stensland i etterutdanningsutvalget – helst pr. mail :annlaug@tsmg.no

Detaljer vedrørende utenlandskurset vil vi komme tilbake til.